Netflix promuje "Sky Rojo" na nośnikach City Marketingu
Kolorowo i kreatywnie - tak wygląda najnowsza kampania Netflixa, którą możecie zobaczyć na słupach City Marketingu.
Po sukcesie "Domu z papieru", hiszpańscy twórcy serialu nie spoczęli na laurach i proponują widzom kolejną nowość, którą będzie można oglądać na Netflixie już od 19 marca. "Sky Rojo", bo o tym tytule mowa, to barwna i pełna zwrotów akcji opowieść o trzech kobietach, które uciekają przed swoją przeszłością. Jak będzie wyglądać ich podróż, z kim przyjdzie im się zmierzyć i co będą musiały zrobić, by ratować się z opresji? Tego dowiemy się już niebawem, oglądając kolejne odcinki.
Tymczasem na ulicach Poznania obejrzeć możemy kampanię promującą serial. Plakaty reklamujące premierę zostały wyeksponowane na naszych klasycznych słupach zlokalizowanych w topowych miejscach miasta. By wzmocnić całość przekazu, na wybranych nośnikach zamontowane zostało neonowe oświetlenie.
Kampania pojawiła się m.in na słupach:
- Głogowska - Dworzec Zachodni
- Powstańców Wlkp. - Towarowa
- Towarowa - św. Marcin
- Niezłomnych - Al. Niepodległości
- Rondo Śródka - Dworzec MPK
- Garbary - Stawna I
- Masztalarska - Lewandowskiej
- Kościuszki - ul. Fredry
- Fredry - most Teatralny
- Półwiejska - Strzelecka