Organizator:

Kampania #RazemDlaMedyków na nośnikach City Marketingu

Podziel się

Rekordową liczbę 30 000 posiłków dla walczących z epidemią koronawirusa medyków ufundowały firmy biorące udział w akcji zainicjowanej przez Grupę MTP. Kampania od połowy listopada realizowana jest na nośnikach City Marketingu w całym Poznaniu.

W tym trudnym czasie życzliwe gesty mają wielką moc. Dowiodło tego blisko 50 przedsiębiorstw, które odpowiadając na apel Grupy MTP, okazały solidarność z medykami, wykupując powierzchnie reklamowe City  Marketingu na wiatach przystankowych, a ponadto na fasadzie Holu Wschodniego Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pozyskane w ten sposób środki wystarczą na ufundowanie 30 tys. pełnowartościowych posiłków, które otrzyma personel medyczny zaangażowany w walkę z Covid-19. Kampania potrwa 2 miesiące.

Firmy, które wsparły akcję #RazemDlaMedyków, to:  Adboard, Agrobex, Amica, Biofarm, Budimex, C&C Partners, Doppelt Tokyo Sushi, DRE, Ela-compil, EWPA, Fabryka Mebli Biurowych Maro, FoodSoft, Gacek – Hurtownia owoców i warzyw, Galmet, Good Taste, Herbapol Poznań, Hochtief Polska, Hoya, Inea, IT.Integro, ITA, Jakon, Kabat, Karlik, Komplet Polska, Kuhn, Laboprint, Lidl Polska, Lumen, Medikol Healthcare, Nordzucker Polska, ProSecurity Polska, Saga Brokers, Schattdecor, Seiko, Siba Polska, SolarSpot, Stary Browar, Symbioza.IT - LST-NET, TDC Polska, TEB Edukacja, Technika Spawalnicza, Termoton – ZCB Owczary, Terravita, Veolia, Volkswagen Group Polska, W2 oraz Wood Mizer.