Kampania "Wracamy do gry" na nośnikach City Marketingu
#WracamyDoGry to kampania, która ma na celu pokazać, że podmioty takie jak Grupa MTP, Miasto Poznań, Port Lotniczy Poznań-Ławica oraz zrzeszone w Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej marki wznawiają działalność, a ich oferta jest w pełni dostosowana do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. W kampanii wykorzystano nośniki City Marketingu.
Promując akcję Wracamy do gry, wykorzystano outdoor. Banner zawisł w ścisłym centrum Poznania, na elewacji Holu Wschodniego Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ponadto przygotowano plakaty, które pojawiły się na citylightach wiat przystankowych tak tramwajowych, jak autobusowych. Akcja będzie reklamowana w mediach społecznościowych, a dzięki współpracy z AMS również na nośnikach zewnętrznych w całej Polsce. Reklamy z hasłem #WracamyDoGry pojawiły się także w Poznaniu na wiatach, którymi administruje City Marketing.
O kampanii:
Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna pod hasłem „Poznań wraca do gry” uruchamia równocześnie kampanię zachęcającą do spędzenia wakacji w Poznaniu i okolicach. Na stronie internetowej poznan.travel znajdą się atrakcyjne oferty wakacyjne od członków stowarzyszenia PLOT, a także setki inspiracji dotyczących wakacyjnych aktywności. Strona będzie na bieżąco aktualizowana i uzupełniana o kolejne udostępniane atrakcje i wydarzenia.
Reklamy z hasłem #WracamyDoGry pojawiły się już się wkrótce w Poznaniu i innych miastach Polski. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej www.wracamydogry.pl