Organizator:

Wygraliśmy przetarg na wyłączną obsługę portu lotniskowego Poznań - Ławica

W 2018 Port Lotniczy Poznań-Ławica obsłużył ponad 2 miliony pasażerów a w ofercie ponad 42 kierunki lotów np. do Aten, Dortmundu, Kijowa, Korfu, Londynu, Madrytu, Mediolanu, Lwowa i Tel Awiwu. Samo lotnisko jest doskonale usytuowane, przy trasie prowadzącej bezpośrednio do najważniejszych punktów miasta (m.in. Dworca PKP i Międzynarodowych Targów Poznańskich) oraz przy trasie wylotowej w kierunku Berlina i Warszawy.

Lotnisko w Poznaniu przyciąga bardzo wielu turystów oraz daje możliwość mieszkańcom Poznania na szybką podróż na wakacje lub lot służbowy. Pasażerowie lotniska stanowią jedyną w swoim rodzaju, niezwykle atrakcyjną grupę odbiorców reklamy. Są to wpływowi biznesmeni, konsumenci używający najnowszych gadżetów, poszukujący nowości i będący chętni do zakupów.

Samo lotnisko jest doskonale usytuowane, przy trasie prowadzącej bezpośrednio do najważniejszych punktów miasta (m.in. Dworca PKP i Międzynarodowych Targów Poznańskich) oraz przy trasie wylotowej w kierunku Berlina i Warszawy.

Na terenie lotniska mamy do dyspozycji wszystkie przestrzenie: hale odbioru bagażu, halę check-in, Schengen i No-Schengen. Do zagospodarowania nośnikami reklamowymi mamy również przestrzeń poza lotniskiem-parkingi. Przed nami wyzwanie mające na celu uporządkowanie przestrzeni reklamowej, ale również duża inwestycja w nowe formaty. Już w przyszłym roku w ofercie oprócz klasycznych nośników reklamowych pojawią się nowoczesne nośniki citylight digital oraz niestandardowe rozwiązania digital. Tego typu inwestycje pozwolą reklamodawcom i domom mediowym elastycznie planować przekaz reklamowy który może być dostosowany do pory dnia, do dnia tygodnia czy też weekendu. Ofertę reklamową na Ławicy dodatkowo wzbogacimy o nowe nośniki backlight z nowoczesnym oświetleniem.